عشق یعنی


love

 

عشق یعنی؟
 
 
 
من / عشق
پاک                  یعنی
سرزمین                      لحظه
یعنی                                 بیداد
عشق                                    من
باختن                                                            عشق
جان                                                                          یعنی
زندگی                                                                                لیلی و
قمار                          سوین عزیزم دوست دارم                       عشق 
ساختن                                                                                     عشق
دل                              نامزد زیبای من                                یعنی
کلبه                                                                           وامق و
یعنی                 نابترین رویای من                           عذرا
عشق                                                              شدن
من            دوست دارم                عشق
فردای                                یعنی
کودک                          مسجد
یعنی               الاقصی
عشق / من
 ***  
 
   عشق                                       آمیختن                                          افروختن
یعنی                              به هم        عشق                              سوختن
چشمهای                      یکجا                    یعنی                        کردن
پر ز                 و غم                            دردهای             گریه
خون/ درد                                                    بیشمار
 
عشق                                     من
یعنی                             الاسرار
کلبه                    مخزن
اسرار     یعنی
*****

سوین جون دوستت دارم

ای تنها بهانه برای زنده بودنم ، نفس کشیدنم

دوستت دارم ....

ای امید و آرزوی من ، دنیای من

دوستت دارم....

ای تو به زیبایی یک گل سرخ ، به پاکی یک چشمه زلال ، به لطافت باران بهار

       دوستت دارم....

ای تو فصل بهارم ، همیشه یارم ، همدم این دل پاره پاره ام

دوستت دارم...

ای تو آرامش وجودم ، همه بود و نبودم ، هستی و تار و پودم

 دوستت دارم....

ای تو طلوع زندگی ام ، ناجی لب تشنگی ام

دوستت دارم....

ای تو عشق زندگی ام ، همیشگی ام ، ماندنی ام

دوستت دارم....

دوستت دارم و خواهم داشت ای که تو لایق این

دوست داشتنی ...

عاشقت می مانم و خواهم ماند ای که تومجنون این دل دیوانه ای

به خاطرت جانم را ، زندگی ام را ، فدایت می کنم ،

 نثارت میکنم

دوستت دارم که چشمهایم را قربانی نگاهت میکنم

اگر می گویم که دوستت دارم از ته دلم می گویم ،

 از تمام وجودم می گویم!

باور کنی ، باور نکنی یک کلام!

دوســــــــــــــــــتت دارم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 13 دی 1389برچسب:,ساعت 9:10 توسط سوین&مهران| |


Power By: LoxBlog.Com